Politica firmei in domeniul calitatii

 

S.C. Vanel S.R.L. firma de tehnologia informatiei isi stabileste politica Sistemului de Management al Calitatii urmarind imbunatatirea continua a sistemului integrat, respectarea cerintelor legale si de reglementare atat prin propagarea metodelor cat si prin aplicarea acestora in practica.

 

Conducerea S.C. Vanel S.R.L. se angajeaza sa:


- urmareasca satisfacerea cerintelor tuturor clientilor, a normelor interne si internationale;

- asigure realizarea obiectivelor calitatii propuse pentu a dezvolta o societate comerciala eficienta;

- asigure proiectarea si realizarea de solutii tehnice scalabile, personalizate in functie de necesitatile rezultate din specificul activitatii fiecarui beneficiar;

- asigure dezvoltarea profesionala a angajatilor;

- sa stimuleze implicarea personalului in dezvoltarea societatii;

- previna poluarea si sa desfasoare o activitate prietenoasa cu mediul inconjurator;

- se conformeze cu cerintele legale, tehnice si alte cerinte specifice domeniului de activitate al societatii.

 

 

Pentru indeplinirea acestor angajamente ne stabilim urmatoarele obiective principale:


- mentinerea si ridicarea pozitiei firmei prin asigurarea satisfactiei beneficiarilor existenti referitor la calitatea echipamentelor, serviciilor sau softurilor achizitionate precum si contractarea de noi beneficiari;

- desfasurarea unei activitati de promovare care sa faca firma cat mai cunoscuta prin utilizarea de metode clasice dar si a celor de ultima ora (articole de noutati pe website, retele de socializare);

- evaluarea continua si tinerea sub control a aspectelor de calitate semnificative la nivelul societatii;

- alinierea calitatii produselor si serviciilor la nivelul cerintelor pietii interne si internationale;

- asigurarea unei oferte echilibrate de produse si componente, atat unele cu performante ridicate cat si o gama cu preturi mici

- identificarea de solutii de finantare care sa satisfaca cat mai bine necesitatile clientilor

- asigurarea de componente, subansamble si echipamente periferice fiabile si cu o perioada de garantie cat se poate de indelungata;

- modernizarea tehnicilor, metodelor de lucru si a echipamentelor utilizate in desfasuarea activitatii;

- scurtarea timpului de reactie la sesizarile beneficiarilor privitoare la incidente sau anomalii in functionarea echipamentelor IT;

- permanenta preocupare pentru documentarea rapida si temeinica privind noutatile tehnice aparute in domeniul ITC;

- asigurarea unui personal responsabil si calificat pentru desfasuararea activitatii respectand cerintele Sistemului de Management al Calitatii;

- instruirea si sensibilizarea personalului pentru atingerea obiectivelor calitatii.

 

 

 

 

 


Sunteți aici: Home Uncategorised Politica firmei in domeniul calitatii