Politica firmei in domeniul calitatii
S.C. Vanel S.R.L. firma de tehnologia informatiei isi stabileste politica Sistemului de Management al Calitatii urmarind imbunatatirea continua a sistemului integrat, respectarea cerintelor legale si de reglementare atat prin propagarea metodelor cat si prin aplicarea acestora in practica.
Conducerea S.C. Vanel S.R.L. se angajeaza sa:
- urmareasca satisfacerea cerintelor tuturor clientilor, a normelor interne si internationale;
- asigure realizarea obiectivelor calitatii propuse pentu a dezvolta o societate comerciala eficienta;
- asigure proiectarea si realizarea de solutii tehnice scalabile, personalizate in functie de necesitatile rezultate din specificul activitatii fiecarui beneficiar;
- asigure dezvoltarea profesionala a angajatilor;
- sa stimuleze implicarea personalului in dezvoltarea societatii;
- previna poluarea si sa desfasoare o activitate prietenoasa cu mediul inconjurator;
- se conformeze cu cerintele legale, tehnice si alte cerinte specifice domeniului de activitate al societatii.
Pentru indeplinirea acestor angajamente ne stabilim urmatoarele obiective principale:
- mentinerea si ridicarea pozitiei firmei prin asigurarea satisfactiei beneficiarilor existenti referitor la calitatea echipamentelor, serviciilor sau softurilor achizitionate precum si contractarea de noi beneficiari;
- desfasurarea unei activitati de promovare care sa faca firma cat mai cunoscuta prin utilizarea de metode clasice dar si a celor de ultima ora (articole de noutati pe website, retele de socializare);
- evaluarea continua si tinerea sub control a aspectelor de calitate semnificative la nivelul societatii;
- alinierea calitatii produselor si serviciilor la nivelul cerintelor pietii interne si internationale;
- asigurarea unei oferte echilibrate de produse si componente, atat unele cu performante ridicate cat si o gama cu preturi mici
- identificarea de solutii de finantare care sa satisfaca cat mai bine necesitatile clientilor
- asigurarea de componente, subansamble si echipamente periferice fiabile si cu o perioada de garantie cat se poate de indelungata;
- modernizarea tehnicilor, metodelor de lucru si a echipamentelor utilizate in desfasuarea activitatii;
- scurtarea timpului de reactie la sesizarile beneficiarilor privitoare la incidente sau anomalii in functionarea echipamentelor IT;
- permanenta preocupare pentru documentarea rapida si temeinica privind noutatile tehnice aparute in domeniul ITC;
- asigurarea unui personal responsabil si calificat pentru desfasuararea activitatii respectand cerintele Sistemului de Management al Calitatii;
- instruirea si sensibilizarea personalului pentru atingerea obiectivelor calitatii.